Dnes má svátek , zítra . Odeslat blahopřání nebo koupit dárek

Reklamace zboží

Pokud je zboží poškozené při dopravě

Při přebírání zboží si vždy zkontrolujte stav obalu a v případě, že je poškozen, zkontrolujte i zboží. Pokud zjistíte, že zboží je poškozeno, nepřebírejte ho, ale sepište protokol o škodě, případně podejte reklamaci. Zároveň vyplňte na naší stránce reklamační formulář nebo nás informujte na naší e-mailové adrese. Pokud zjistíte poškození zboží zapříčiněné dopravou až po rozbalení zboží, případně po prvním použití (nejvýše do 3 dnů od doručení), co nejdříve nám tuto skutečnost nahlaste. Po tomto termínu nebude reklamace uznána.

Reklamace během záruční doby

Pokud zjistíte závadu na výrobku, na který se vztahuje reklamace během záruční doby, vyplňte reklamační formulář, po jehož přijetí vás budeme kontaktovat. Pokud bude nutné zboží doručit na naši adresu je třeba, abyste ho doručili nepoškozený a neznečištěný, zabalený v originálním obalu a s přiloženou originální fakturou. Výrobek zašlete jako doporučený dopis na naši adresu uvedenou v Kontaktech a nezapomeňte ho pojistit. Po uznání reklamace vám peníze za zboží vrátíme zpět.